IEVA GYM sveikatingumo studijoje teikiamos įvairaus tipo treniruotės ir mankštos. Pasirinkite, tai kas Jums geriausia!

TRX treniruotės – tai funkcinės treniruotės su pakabinamais diržais. Jos padeda greitai ir efektyviai pasiekti puikių raumenų stiprinimo rezultatų. Su TRX diržais treniruojami ne tik didieji, bet ir gilieji raumenys. Darbas vyksta tik su savo kūnu. Atliekami jėgos, pusiausvyros, lankstumo ir riebalų deginimo pratimai. TRX treniruotės tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms.
Pilates mankšta- tai kūno ir proto mankšta. Atliekant pilateso pratimus dirba ne tik didžiosios raumenų grupės, bet labai svarbūs gilieji, vidiniai raumenys. Atliekant pratimus labai svarbu padėti suprasti, apie žmogaus kūną, taisyklingas/netaisyklingas padėtis. Mankštos metu svarbu pratimus parinkti taip, kad būtų pagerinti jėgos, pusiausvyros, lankstumo, raumenų valdymo, kvėpavimo įgūdžiai.
Anticeliulitinė treniruotė yra skirta apatinės kūno dalies raumenims ryškinti bei stangrinti. Tai treniruotės skirtos norintiems išvengti ar sumažinti „apelsino žievelės“ efektą ant problemiškiausių kūno vietų (sėdmenų ir šlaunų), taip pat norint koreguoti ir formuoti figūrą, lieknėti ir grąžinti kūno linijas. Šių treniruočių metu atliekami sėdmenų, kojų raumenų stangrinimo pratimai, kurių metu yra deginami riebalai, pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita. Treniruotėse naudojami svareliai, tad šias treniruotes pagal svarelių svorį galima pritaikyti bet kokį fizinį pasirengimą turinčiam žmogui. Treniruotės pabaigoje atliekami tempimo ir atsipalaidavimo pratimai. Treniruotės metu sudeginama nuo 550 kcal.
Kūno dizaino treniruotės yra skirtos raumenų ištvermei, jėgai, kūno lankstumui didinti. Treniruočių metu atliekami pratimai naudojant svarelius. Treniruotės pabaigoje atliekami tempimo ir atsipalaidavimo pratimai. Per kūno dizaino treniruotes stiprinami pečių, nugaros, pilvo preso, rankų raumenys. Raumenys tampa tvirtesni, ištvermingesni, sudeginamas riebalinis sluoksnis. Treniruotės puikiai pritaikomos turint bet kokį fizinį pasirengimą, todėl šias treniruotes gali lankyti kiekvienas- nuo pradedančio iki pažengusio sportininko. Per treniruotę sudeginama nuo 450 kcal.
Indvidualios treniruotės – ypač efektyvios treniruotės. Prieš pradedant treniruotę pasveriame specialiomis svarstyklėmis. Jos matuoja kūno masę, o taip pat kiek Jūsų kūne raumenų, riebalų, koks Jūsų biologinis amžius ir.t.t. Po to įdėmiai apžiūrima laikysena, nustatomas laikysenos tipas, ir parenkami pratimai atsižvelgiant į Jūsų kūną. Kiekvienas judesys yra kontroliuojamas, taisomas, kad rezultatas būtų pasiektas kaip įmanoma greičiau.
Būsimų mamyčių mankštos. Ruošiantis motinystei keičiasi netik kūnas. Nuo būsimos mamytės savijautos priklauso ir kūdikio vystymasis, todėl labai svarbu mankštinis viso nėštumo metu. Tai padeda išvengti antsvorio, cukrinio diabeto, nugaros skausmų. Kas septintą nėščiąją kamuoja nugaros skausmai. Pilates pratimai padės sustiprinti raumenis, padės suderinti kvėpavimą ir sumažins arba panaikins nugaros skausmus. Kiekvienai besilaukiančiai pratimai parenkami individualiai, atsižvelgiant į nėštumo trukmę, besilaukiančiosios savijautą ir laikyseną.